shadi

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      قیمت و خرید دستکاه نانو گلس اورجینال

       

      بسیاری از ما از صرف هزینه های بالا برای تعویض گلس و ضد ضربه گوشی خسته شده ایم. از این رو به دنبال راهکاری برای رهایی از این هزینه سنگین هستیم. 


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:08
      بازدید : 235

      رنگ کردن موی آقایان

      بسیاری از آقایان به دلایل مختلف قصد استفاده از رنگ مو را دارند. برخی از آن ها می خواهند موهای سفید خود را پنهان کنند تا ظاهری جوانتر به خود بگیرند. برخی دیگر از افراد می خواهند ظاهری زیباتر پیدا کنند. تفاوتی ندارد که قصد دارید به کدام دسته از این افراد خدمت رسانی کنید. در هر صورت باید با اصول رنگ کردن مو آشنا باشید تا بتوانید در این امر موفق باشید. در این مطلب خواهیم کوشید شما را در این راه یاری کنیم و علاوه بر آموزش مراحل رنگ کردن موی آقایان، شما را با نحوه یاد گرفتن این مهارت نیز آشنا کنیم.


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1399 ساعت: 10:49
      بازدید : 161

      واتر پمپ پراید

      واترپمپ پراید ، یک پمپ پر قدرت است که کارایی بالایی دارد. این وسیله آب را با سرعت بالایی درون موتور می چرخاند و اهمیت بالایی دارد.


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:23
      بازدید : 188

      تجهیزات کترینگ

      تجهیزات کترینگ

      تجهیزات کترینگ به لوازم و ابزارهایی گفته می شود که جهت آماده کردن غذا و سرو انواع خوراکی ها و غذاها در یک مکان مشخص قرار داده می شوند. از کترینگ های مهم میتوان به کترینگ هواپیمایی، هتلی، خانگی، قطار، بیمارستانی و جایگاه های دیگر اشاره نمود. از جمله تجهیزات کترینگ، دیگ مکانیزه پخت برنج و خورشت، دستگاه خلال کن برقی صنعتی، دستگاه اره استخوان بر برقی، اجاق پلوپز زمینی، دستگاه برش مرغ و دستگاه بخارپز می باشند.


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 2 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:04
      بازدید : 198

      متخصص مغز و اعصاب در تهران

       

      دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.

      ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز سکته مغزی و درمان مکانیکال ترومبکتومی برای بیماران سکته مغزی حاد در دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد.

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 10:57
      بازدید : 209

      صفحات وب